WEKO3
アイテム
施設分離型小中一貫校でのチームメンタリングの効果- 複数メンター型メンタリングの実践を通して-
http://hdl.handle.net/10780/1943
http://hdl.handle.net/10780/19437b408f5c-7f1a-4f98-9405-d9be2c00c7ca
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
|---|---|---|
|
|
|
| Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 公開日 | 2017-03-01 | |||||
| タイトル | ||||||
| タイトル | 施設分離型小中一貫校でのチームメンタリングの効果- 複数メンター型メンタリングの実践を通して- | |||||
| 言語 | ja | |||||
| タイトル | ||||||
| タイトル | シセツ ブンリ ガタ ショウチュウ イッカンコウ デノ チーム メンタリング ノ コウカ - フクスウ メンター ガタ メンタリング ノ ジッセン ヲ トオシテ - | |||||
| 言語 | ja-Kana | |||||
| タイトル | ||||||
| タイトル | The effect of Team Mentoring at the separation type continuous school of the separation type elementary school of facilities and a junior high school - Through match of more than one Mentor type Mentoring - | |||||
| 言語 | en | |||||
| 言語 | ||||||
| 言語 | jpn | |||||
| キーワード | ||||||
| 主題Scheme | Other | |||||
| 主題 | ETYP:教育関連論文 | |||||
| 資源タイプ | ||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
| アクセス権 | ||||||
| アクセス権 | open access | |||||
| アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||
| 著者 |
石川, 聡
× 石川, 聡× 森, 保之× 長谷川, 弘明 |
|||||
| 書誌情報 |
福岡教育大学紀要. 第六分冊, 教育実践研究編 Bulletin of University of Teacher Education Fukuoka. Part VI, Research for teaching practice 号 66, p. 1-8, 発行日 2017-02-10 |
|||||
| 出版者 | ||||||
| 出版者 | 福岡教育大学 | |||||